piątek, 22 lipca 2011

3w1

3 dni pada. Non stop. Lubię deszczową pogodę no ale bez przesady... Zmokłam dzisiaj :c Czemu zawsze gdzieś zgubie parasol? Siedzę i ciamkam przepysznie dobrą kanapkę popijam sobie 3w1 i słucham pogodna end musze stwierdzić, że to jest zajebiste! Jak dotychczas Cilość jest naj. Baardzo dobra muzyka! Zaczynam wielbić Borsa! Grzebał przy "MURP" i "Osieckiej" teraz pojawia się na "Wasza Wspaniałość". Koleś musi mieć to coś Chyba (<3 CHYBA <3) to definiuje dobrego producenta. Dobra, Suka jest dobra, "Piosenka Terrorystyczna" jakoś mnie nie zachwyca. Nie I jest okeej, Nie II ma fajny początek Budyń ma fajny głos i fajnie współgra z muzyką ogółem bardzo okej (Jakie to zdanie jest polskie). Magnes musi być zajebisty na żywo WEEŹ TO PRZYTUL WEŹ TO PRZYTUL!! Ale sobie delikatną analizę walnęłam. Jejciu.

Haa 7 dnii!Dostałam od mamusi Małego Głoda, wisi sobie teraz i się na mnie patrzy :3 Słodki : 3

Skończyła mi się kawa wiec kończę.

1 komentarz: